Vrei sa arati mai feminin? Dezvolta-ti masa musculara

Publicat in

Este timpul ca miturile sa moara si femeile sa inceapa sa se antreneze corespunzator, pentru a arata mai sexy si a fi mai sanatoase. Lasa preconceptiile deoparte si invata de ce formele feminine sunt sustinute de masa musculara!

Scopul de a merge la sala si de a te antrena cu greutati este de a construi masa musculara, nu? Altfel ar fi ca si cum ai spune ca iti este frica sa devii flexibila cand te apuci de yoga! Scopul antrenamentelor cu greutati este de a sclupta corpul. Muschii sunt cei care dau forma corpului; singura forma pe care o da grasimea este rotunda. Asadar, muschii trebuie sa creasca pentru a da forma corpului atat de placuta si cautata de toate femeile, si admirata de toti barbatii. 

Unele femei dobandesc masa musculara mai usor decat altele, asa cum exista femei mai flexibile decat altele. Este o chestiune genetica; dar nicio femeie nu va arata precum o culturista daca se va antrena cu greutati, indiferent de usurinta cu care acumuleaza masa musculara. Culturistele se antreneaza extrem de intens, isi dedica tot timpul construirii de masa musculara si se suplimenteaza cu nutrienti specifici hipertrofiei (si de multe ori cu steroizi anabolizanti).

Preferi sa fii o slaba-grasa si gelatinoasa sau tonifiata si cu procente mici de grasime? Femeile slabe-grase sunt cele care arata bine intr-o marime XS de blugi dar groaznic in costum de baie. O femeie cu muschi si fara grasime va incapea intr-o pereche de blugi marimea M, pentru ca doar acea marime ii va cuprinde picioarele, dar va ajusta talia blugilor la croitor pentru ca altfel va fi prea larga. Este tipul de femeie pe care blugii stramti vin cu adevarat sexy!

Iata cateva exemple de astfel de diferente. In stanga este corpul de tip slab-gras, iar in dreapta aceeasi persoana dupa acumularea de masa musculara (si scaderea nivelelor de grasime, o parte cu ajutorul metabolismului mai ridicat adus de masa musculara).

 

slaba grasa Diferentele dintre un corp slab-gras (stanga) si unul cu muschi si tonifiat (dreapta)

   slaba grasa transformare   

diferentele dintre masa musculara la femei si lipsa eiAceeasi persoana, greutate corporala aproape la fel. Stanga antrenamente cardiovasculare in exces, fara antrenamente serioase cu greutati; dreapta - opusul!

 

Ce vreau sa spun este ca si daca muschii iti cresc, nu este un lucru rau. Muschii arata intotdeauna mai bine decat grasimea! Plus, femeile cu masa musculara mai mare traiesc mai mult, sunt mai sanatoase, au oase mai puternice si riscuri mai mici de boli.

Muschii si geneticul

Geneticul este cel care dicteaza cati muschi ai in anumite conditii. Iata cum functioneaza: fiecare are o gena care controleaza o substanta din corp numita miostatina. Cand nivelele de miostatina sunt reduse muschii se dezvolta mai mult, dar tipul de corp pe care il ai in mod natural va ramane. Doar vei scapa de grasimea care acopera muschii.

De exemplu, uita-te la sportivele de la Olimpiade. Majoritatea se antreneaza cu greutati, indiferent de sportul practicat (antrenamentele cu greutati fac parte din viata oricarui sportiv). Si se antreneaza intens, cu greutati mari. Toate olimpienele au muschi (mai multi sau mai putini in functie de disciplina sportiva in care se incadreaza) dar niciuna nu arata precum un barbat.

Relatia dintre muschi si grasime

Tineti minte doamnelor: intai trebuie sa construiesti masa musculara ca sa arzi grasime. Cand incepi pentru prima data antrenamentele, grasimea intra-musculara - adica grasimea stocata in muschi - va fi eliminata in afara muschilor, ceea ce va da impresia ca te-ai ingrasat; fenomenul dureaza o perioada mica de timp. Tine-te de antrenamente si vei incepe sa arzi grasimea. Muschii se vor intari (adica se vor tonifia si vor fi mai fermi).

Toate femeile spun ca vor sa se tonifieze. Dar pentru a te tonifia ai nevoie de mai multi muschi, si ca sa ii dobandesti trebuie sa te antrenezi intens, cu greutati provocatoare. Un muschi antrenat este mai tonifiat in repaus, adica isi pastreaza mai bine forma decat un muschi neantrenat si in consecinta netonifiat.

Forme sexy muschi

Sa vizualizam: cand stai jos, cu cat esti mai neantrenata, cu atat muschii picioarelor se vor intinde. Un muschi bine antrenat nu se va intinde atat de mult. Isi va pastra forma si tonusul. Astfel, cand stai jos, picoarele nu vor parea de doua ori mai late decat sunt de fapt.

Si o alta preconceptie in randul femeilor care merg la sala este ca daca se antreneaza cu greutati mari se vor face mari. Nu este adevarat! Cu greutati suficient de mari vei face mai putine repetari, ceea ce va creste forta musculara si prea putin masa musculara. 

Deci, daca poti impinge cu 15 kg dar nu impingi decat cu 10 kg de frica sa nu te faci prea mare, iti irosesti timpul in sala. Nu iti supraincarci muschii si nu se vor tonifia nici nu vor deveni mai puternici. Trebuie sa te antrenezi pana la epuizare. Acelea sunt singurele seturi care conteaza. Altfel ramai acasa! Principalul motiv pentru care multe femei nu au niciun rezultat in urma antrenamentelor este ca se subantreneaza cand vine vorba de greutati si fac prea mult cardio de joasa intensitate

Gandeste-te la baietii care sunt in sala cand te duci si tu! Cu exceptia catorva pe care ii numeri pe degetele de la o mana, majoritatea se chinuie sa ia in greutate si sa aibe mai multa masa musculara, desi se antreneaza de 5-6 ori pe saptamana, mananca 400 de grame de proteine pe zi si au o predispozitie genetica mult mai mare catre masa musculara, fata de femei. Fac orice le sta in putinta pentru a pune cateva kilograme de muschi, si tot nu reusesc; ar fi o aroganta sa crezi ca ii vei intrece doar pentru ca vei folosi greutati mai mari decat esti obisnuita in mod normal.

Da, muschii ti se pot mari putin, dar per ansamblu te vei micsora, te vei simti mai puternica si vei arata mai bine, si cu haine si fara! 

 slabeste cu acai

Referinte

Articole din aceiasi categorie

partenerii de viata ar trebui sa se antreneze impreuna 9 motive pentru care cuplurile trebuie sa se antreneze impreuna Cuplurile care se antreneaza impreuna se potrivesc mai bine, se cearta mai putin si au parte de sex mai calitativ. Iata 9 motive pentru care sa te antrenezi impreuna cu iubitul sau sotul. 01 Jun, 2017
Intrebari despre dieta femeilor Top 5 intrebari pentru femei Este bine sa ma antrenez cu greutati? Cum pot scapa de grasimea de pe solduri? Ce ar trebui sa mananc ca sa nu ma ingras? Toate acestea sunt intrebari pe care reprezentantele sexului frumos si le pun inca dinainte de a calca intr-o sala de fitness. 14 Feb, 2016
Program de antrenament intens pentru femei si sportive Antrenament dur pentru femei Pentru femeile care stiu ce vor si nu se feresc sa munceasca in sala de fitness, un program de antrenament de 10 saptamani, care le va transforma complet corpul. Este ideal pentru sportive, dar poate fi folosit si de amatoarele de fitness. 14 Jul, 2016
cum iti maresti masa musculara ca femeie 5 sfaturi pentru femeile care vor sa isi mareasca masa musculara Femeile au dificultati in a isi creste masa musculara. Comparativ cu barbatii sunt mai putin predispuse la astfel de cresteri. Dar prin munca si rabdare isi pot si ele imbunatati aspectul fizic si isi pot creste semnificativ masa musculara. 05 Apr, 2018
exercitiile fizice te apara de depresie Exercitiile fizice te apara de depresie Cand vorbesti de depresie, sportul nu iti vine in minte ca prima linie de aparare impotriva ei. Dar ar trebui. Daca esti o femeie predispusa la depresie, a incepe sa faci miscare este probabil ce ai nevoie. 03 May, 2018
sprinturi in alergare pentru femei Cele mai bune antrenamente cu sprinturi pentru femei Sprinturile iti dau inapoi cele mai multe beneficii in raport cu timpul investit. Te ajuta sa slabesti rapid si sa ai o conditie fizica de fier. Iata ce ar trebui sa stie orice femeie despre sprinturi. 06 Apr, 2017

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.