Sporeste-ti vointa atunci cand tii o dieta

Publicat in

Cand incepi o cura de slabire, esti motivata primele zile si rezisti, dar apoi apar din ce in ce mai multe tentatii si cedezi rapid. Ce poti face pentru a reusi? Incepi prin a citi acest articol.

Motivatia! Incepi in forta si te tine 1-2 zile, apoi...se duce! De ce nu te poti tine de program? Iti doresti mult si totusi intentiile tale bune se duc imediat. 

In primul rand intentiile sunt simpatice, dar nu sunt suficiente. Dorinta nu este suficienta cand vrei sa iti formezi noi obiceiuri. Trebuie sa schimbi cum gandesti, pentru ca asta va schimba ce faci. 

Cheia succesului este de a face lucrurile diferit fata de cum le faci acum. Ce faci in momentul de fata nu functioneaza asa ca trebuie sa treci peste partile grele si sa faci schimbarile necesare. N-ai de ales! 

Asta inseamna sa spui NU alimentelor care iti plac, dar care nu te duc catre obiectivul tau, sa te duci la antrenamente desi n-ai chef nici sa te dai jos din pat si sa te fortezi sa mananci alimente sanatoase, dar care nu iti plac foarte tare. Orice merita necesita efort. 

8 pasi prin care sa iti sporesti vointa

1. Educa-te. Afla exact ce contin alimentele dupa care poftesti. Cand afli ca un aliment are 50 g de grasimi pe portie nu mai iti vine sa il mananci. Si STII ca iti va da peste cap corpul. 

2. Indeparteaza tentatiile. Accepta-ti slabiciunile si implementeaza solutii drastice, precum a nu avea ceea ce iti place in preajma ta. Daca nu este aproape, nu poate fi mancat!

3. Intelege ca fara vointa nu vei reusi. Este adevarat in toate aspectele vietii, de la mersul la serviciu, la mersul la antrenamente si mancat. Poate ca esti motivata sa fii o persoana fit, dar este nevoie si de vointa pentru a reusi. Si retine ca vointa este limitata; nu te baza numai pe ea pentru ca se va epuiza. Gaseste modalitati de a te simti satula pentru a nu fi nevoita sa apelezi tot timpul la vointa (cel mai simplu pentru asta este sa mananci multe proteine).

4. Nu mai inventa scuze. Daca vocea din capul tau care rationalizeaza totul iti spune ca "este ok sa mananci X aliment", probabil ca nu este asa. Cand alegi proteine, legume sau fructe nu exista nicio voce care sa iti zica ca e ok. Nu inventa motive si scuze sa mananci ce nu trebuie. Nu este cazul! 

5. Aminteste-ti obiectivul in fiecare dimineata. Si scrie-l, pe hartie, cu un creion/pix. Faptul de a il scrie pe hartie il face mai concret si te face pe tine mai responsabila. Nu este o inventie. Incearca! 

6. Fii motivata sa reusesti, orice ar fi. Dezlantuie luptatoarea din tine si nu lasa pe nimeni si niciun aliment sa te dea inapoi. 

7. Recompenseaza-te cand atingi anumite obiective propuse, dar NU cu mancare. Cumpara-ti o haine noua, un ceas, un echipament nou de fitness, mergi la un spa, orice te face fericita. Meriti! 

8. Repeta pasii 1-7 zi de zi, pana ce reusesti. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

partenerii de viata ar trebui sa se antreneze impreuna 9 motive pentru care cuplurile trebuie sa se antreneze impreuna Cuplurile care se antreneaza impreuna se potrivesc mai bine, se cearta mai putin si au parte de sex mai calitativ. Iata 9 motive pentru care sa te antrenezi impreuna cu iubitul sau sotul. 01 Jun, 2017
exercitiile fizice te apara de depresie Exercitiile fizice te apara de depresie Cand vorbesti de depresie, sportul nu iti vine in minte ca prima linie de aparare impotriva ei. Dar ar trebui. Daca esti o femeie predispusa la depresie, a incepe sa faci miscare este probabil ce ai nevoie. 03 May, 2018
dietele sarace in calorii mai rau ingrasa decat sa te ajute sa slabesti De ce curele de slabire te ingrasa in loc sa te ajute sa slabesti Curele de slabire sunt in toate revistele de femei si iti promit corpul la care visezi intr-un timp foarte scurt. Din pacate nu functioneaza si mai rau, pe termen lung pot cauza chiar cresterea in greutate si procente de grasime mai mari. Iata despre ce este vorba. 09 Nov, 2017
11 strategii din fitnessul feminin 11 strategii din fitnessul feminin Cateva strategii scurte care sa ajutre orice femeie sa arate mai bine si sa se simta fericita in propriul corp. 10 May, 2018
de ce femeile trebuie sa se antreneze mai intens decat barbatii De ce femeile trebuie sa se antreneze mai intens decat barbatii Dezevantajele hormonale si recuperarea mai buna inseamna ca femeile trebuie sa se antreneze mai mult decat barbatii pentru a avea rezultate. 01 Feb, 2018
hormonii sexuali si slabirea la femei Cum influenteaza hormonii slabirea la femei Cu totii suntem diferiti cand vine vorba de slabire si aspect fizic, dar un lucru pe care toate femeile il au in comun sunt hormonii, iar acestia afecteaza totul, de la rata metabolica la energie si dispozitie. 03 Aug, 2017

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.