Antrenamentul partii superioare al lui The Rock

Publicat in

Dwayne The Rock Johnson este un actor foarte cunoscut, si admirat pentru fizicul sau impresionant. In ultimul sau film Furious 7, a facut senzatie cu felul in care arata. Iata aici antrenamentul sau pentru partea superioara!

Inainte sa fie cunoscut ca Dwayne Johnson, a fost cunoscut ca The Rock, luptator de wresling in WWE. Dincolo de fizicul sau, era inca de atunci un bun actor, ceea ce la scos in evidenta. Era doar o chestiune de timp pana sa ajunga pe marele ecran. Desi in prezent a parasit lumea wreslingului, mai are inca aparitii ocazionale in unele meciuri. 

Cum filmul Furios si iute 7 s-a lansat recent, am zis sa prezint antrenamentul lui Dwayne The Rock Johnson, pentru partea superioara. Acesta include spatele, pieptul si bratele! Este antrenamentul lui The Rock urmat pentru filmari. 

 

SPATE
Exercitiu Seturi Repetari
Tractiuni la helcometru cu priza larga 5 12, 10, 8, 6, 4
Tractiuni la helcometru cu priza ingusta 5 12, 10, 8, 6, 4
Ramat pe un brat cu gantera 4 12
Hiperextensii 4 15, 15, 12, 12

 

 

BRATE
Exercitiu Spate Repetari
Flexii cu gantere 5 12, 10, 8, 6, 4
Flexii Preacher la aparat 6 12, 10, 8, 6, 21, 21
Extensii la helcometru 6 12, 10, 8, 6, 21, 21
Extensii cu funia deasupra capului 4 12, 10, 8, 20
Extensii la helcometru cu un brat 2 15

 

PIEPT
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din inclinat 5 12, 10, 8, 6, 4
Impins cu gantere din culcat 5 12, 10, 8, 6, 4
Fluturari la cabluri (superset cu flotarile) 4 12
Flotari 4 15

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Rutina de antrenament pentru forta musculara dar si pentru masa musculara Program pentru forta si masa musculara Acest program de antrenament este unul din cele mai eficiente si populare antrenamente de pe site-ul nostru. A avut un feedback pozitiv de la toti cei care l-au incercat. In functie de nevoie, se poate adapta fie pentru construirea de masa musculara, fie pentru cresterea fortei. 14 Feb, 2016
ectomorf - antrenament complet pentru marime Antrenament pentru ectomorfi Ectomorfii sunt persoanele cele mai dezavantajate cand vine vorba de construirea masei musculare. Cu acest program de antrenament incercam sa indreptam situatia si sa le acordam si lor o sansa. 14 Feb, 2016
Antrenamentul german de volum pentru avansati; masa musculara si forta Antrenamentul german de volum pentru avansati Ce stim despre antrenamentul german de volum? Ca functioneaza! Al naibii de bine. Dar, desi functioneaza extrem de eficient pentru construirea de masa musculara la incepatori si intermediari, cei avansati au nevoie de ceva in plus pentru a progresa. Asa a aparut antrenamentul german de volum pentru avansati. 14 Feb, 2016
Creste-ti masa musculara cu acest antrenament intens Antrenament care accelereaza cresterea musculara Un program de antrenament structurat pe 3 zile din saptamana; un clasic al antrenamentelor pentru masa musculara, as putea spune! 14 Feb, 2016
Creste-ti forta la genuflexiuni in doar 10 saptamani Forta mai mare la genuflexiuni in 10 saptamani Genuflexiunile! Regele exercitiilor de forta. Daca nu ai forta la acest exercitiu, nu ai forta la niciun exercitiu. Genuflexiunile separa barbatii adevarati de mucosii care vin la sala sa "faca brate si piept". 14 Feb, 2016
Antrenament german de volum pentru cresteri uriase ale masei musculare Antrenamentul german de volum Antrenamentul german de volum sau metoda celor 10 seturi, este un antrenament simplu dar extrem de eficient. Un tip de antrenament cu adevarat teuton, axat pe volum dar si pe forta. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.