Un nou exercitiu pentru umeri uriasi

Publicat in

Acest exercitiu loveste in toate cele trei capete ale umerilor plus romboizi si trapez. Greu de intrecut! Iata despre ce este vorba.

Daca ai probleme cu umerii iti afecteaza antrenamentul intregii parti superioare. Poti sa ai umeri ca ghiulelele de tun si sa impingi pentru piept cat 10 barbati la un loc, daca apar probleme la un umar toate acestea se duc pe apa Sambetei. 

Exercitiul de fata iti permite sa folosesti greutati mici, pentru o pompare maxima, dar in acelasi timp este suficient de intens pentru a induce cresteri musculare. De asemenea, este si foarte prietenos cu umerii, putand sa te ajute in perioadele de refacere si reabilitare. 

Ridicari cu gantere deasupra capului folosind cu banda elastica

 

 

 

  1. Pune o banda elastica de rezistenta mica spre medie in jurul incheieturilor mainilor.
  2. Ia cate o gantera nu foarte grea in fiecare mana si tine-le pe langa corp. 
  3. Ridica-le deasupra capului tinand bratele perfect drepte si formand un V cand ajungi cu ele deasupra capului.
  4. Initiaza miscarea ca la ridicari in fata dar avand o priza neutra (palmele orientate una spre cealalta). Pe masura ce bratele se ridica departeaza-le unul de altul ca in final sa ajungi sa ai ambele brate la un unghi de 45 de grade fata de corp. 
  5. Revino la pozitia de start in aceeasi maniera, controland greutatile cand le cobori. Coborarea ar trebui sa dureze 3-4 secunde. 
  6. Nu elibera din tensiune cand ajungi cu ganterele jos. Tine tensiunea din banda elastica pentru a activa permanent fibrele musculare. 

Fa aceste ridicari inainte de antrenamentul umerilor sau al pieptului. Iti vei activa fibrele musculare, iti vei incalzi bine articulatiile si vei putea face mai eficient exericitiile compuse. Fa cateva seturi de 8-10 repetari.

Cum functioneaza

Acest exercitiu combina toate beneficiile exercitiilor pentru umeri precum ridicari laterale, ridicari in fata si exercitii de mobilitate. Lucreaza toate cele 3 capete ale umerilor plus romboizii si trapezul inferior. Banda de rezistenta tine omoplatii in pozitia corecta si nu poti compensa folosind trapezul superior, ceea ce inseamna ca izoleaza perfect deltoizii. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Antreneaza-te in functie de genetic Ajusteaza antrenamentele la genetic Ce sa faci atunci cand muschii nu cresc, si corpul nu iti raspunde la antrenamente. Oricine poate adapta efortul fizic la geneticul sau. Iata cum! 14 Feb, 2016
Antrenament intens pentru bicepsi 21 invers pentru hipertrofie Exercitiul clasic 21 se adreseaza bicepsilor, si presupune impartirea rezei de miscare in 3, fiecare parte avand cate 7 repetari. 21 invers functioneaza ca un set descrescator mecanic, si spre deosebire de exercitiul de baza, poate fii aplicat la mai multe grupe musculare. 14 Feb, 2016
cum sa revii dupa plafonari in sala de forta De ce nu mai raspunzi la antrenamente si ce sa faci Corpul tau nu mai raspunde la stimulii antrenamentelor? Stagnezi si nu stii de ce? Se poate intampla! Iata de ce si cum sa remediezi problema pentru a progresa din nou. 14 Feb, 2016
Creste-ti muschii intr-un timp cat mai scurt Muschi mari - timp scurt Daca iti doresti masa musculara cat mai multa, intr-un timp cat mai scurt, atunci trebuie sa citesti acest articol. Aici vei gasi solutia la problema ta! 14 Feb, 2016
Fa exercitii pliometrice pentru masa musculara, viteza si definire Cum sa profiti de exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice ar trebui facute de oricine vrea masa musculara, definire, viteza, forta, putere si conditie fizica superioara. Pentru a fi cat mai eficiente si a nu te accidenta este bine sa urmezi cateva reguli simple. Iata despre ce este vorba! 14 Feb, 2016
Masa musculara mai mare luand perioade de odihna Fa-te mai mare facand mai putin Perioadele planificate de descrestere a intensitatii antrenamentelor fac parte din trusa de unelte pentru construirea unui fizic masiv, musculos si bine definit. Din pacate, importanta acestor perioade de descarcare este trecuta cu vederea de prea multi. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.