Masa musculara cu metoda 8 x 3

Publicat in

Poti construi multa masa musculara cu doar 3 repetari pe set? DA! Dar trebuie sa urmezi anumite reguli!

Repetari putine cu greutati foarte mari o sa aduca cresterea fortei musculare cu siguranta, dar pot ele sa aduca si cresterea masei musculare? Pot! Secretul? Fa multe seturi! Mai exact este vorba de o schema 8 x 3 (8 seturi a cate trei repetari fiecare).

Un sumar rapid:

  1. Fa 8 seturi a cate 3 repetari foarte grele.
  2. Nu te antrena pana la epuizare. Ar trebui sa poti face 4 repetari pe set, dar te vei opri la 3.
  3. Fa pauze scurte intre seturi - 60 de secunde.
  4. Executa fiecare repetare corect. Coboara greutatile controlat si ridica-le cat de repede si exploziv poti, fara a compromite tehnica.

De ce functioneaza

Multe seturi cu greutati mari stimuleaza fibrele musculare de tip IIb, fibre care au cel mai mare potential de crestere. 3 seturi a cate 3 repetari nu ar face mare lucru in privinta hipertrofiei, dar 8 seturi a cate 3 repetari inseamna nitroglicerina pentru muschi!

 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

exercitiile olimpice te pot ajuta sa iti dezvoltati musculatura si forta Ridicarile olimpice Ridicarile olimpice sunt exercitii folosite in cadrul probelor olimpice de catre halterofili. Cele mai cunoscute sunt stilul smuls si stilul aruncat. Sunt exercitii cu un potential urias pentru cineva carea vrea sa isi dezvolte masa musculara si forta. 14 Feb, 2016
Sporturi si antrenamente care iti distrug sanatatea Cele mai distructive forme de antrenament Culturism, powerlifting, CrossFit si alergare. Care din aceste patru forme de efort fizic este cea mai vatamatoare, si cum poti preveni accidentarile? 14 Feb, 2016
Un corp musculos si de invidiat 12 sfaturi pentru un corp de invidiat Urmeaza sfaturile din acest articol si garantat vei imbunatati felul in care arati si te simti. 14 Feb, 2016
Cum sa iti antrenezi eficient abdomenul 10 lucruri pe care nu le stiai despre antrenamentul abdomenului A avea un abdomen plat si bine definit este visul oricui vine la sala de forta. De aceea multi isi fac o prioritate din antrenarea abdomenului. Orice exercitii ai face, nu poti reliefa abdomenul daca este acoperit de grasime. Dar exista si metode de a face antrenamentele abdomenuluii mai eficiente si interesante. 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
fitness functional facut cu mingea medicinala Mingea medicinala si fitness-ul functional Mingile medicinale incep sa fie la moda, si sa fie folosite din ce in ce mai mult de cei care fac sport mai ales pentru a avea conditie fizica. Iata ce trebuie sa stii despre aceasta unealta fitness. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.