Antrenament cu gantere pentru piept, in stil vechi

Publicat in

Un antrenament foarte eficient pentru piept, care implica doar folosirea de gantere. A fost conceput de Ed Corney in anii '70.

Majoritatea culturistilor isi antreneaza pieptul cu impins din culcat cu haltera, urmat de o presa din inclinat, apoi ceva fluturari cu gantere si termina cu fluturari la cabluri. 

Ed Corney, Mr. America si Mr. Univers in 1972, avea o rutina de antrenament pentru piept care implica doar gantere si care lucra toate sectiunile pectoralilor. 

Ed Corney superseta impinsul cu gantere din culcat cu fluturari cu gantere, pentru 4 seturi de 8-10 repetari pe exercitiu. Apoi superseta impins cu gantere din inclinat cu fluturari din inclinat, pentru 4 seturi de 8-12 repetari. 

Pentru a isi stimula pectoralii interni, Ed isi incrucisa mainile sus la toate tipurile de fluturari cu gantere. Astfel isi putea lucra toate partile pieptului foarte intens: superior, inferior, mijlociu, exterior si interior. Arunca si niste pulloveruri si intregul piept, plus cutia toracica, sunt lucrate foarte intens. 

Antrenament cu gantere pentru piept, in stil vechi


Exercitiile notate cu aceeasi litera (de exemplu, A1, A2, ) se fac in superset, adica unul dupa altul, fara pauza. 

Aceast antrenament este atat de eficient pentru ca atunci cand se folosesc gantere, raza de miscare este mai mare decat in cazul halterei. Presa cu gantere, fie ca e din culcat, inclinat sau declinat va permite mereu sa intinzi mai mult muschiul. Folosirea de superseturi tine mai mult timp muschiul sub tensiune, ceea ce aduce mai multa intensitate. Asigura si o inervare mai mare a pieptului. Sa nu mai vorbim de pompare! Daca ai stagnat in privinta progreselor la piept, incearca acest antrenament pe stil vechi. Cu siguranta pectoralii tai vor avea parte de un antrenament intens! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Cel mai bun exercitiu pentru scopul tau Reguli pentru a alege cel mai bun exercitiu Cand trebuie sa iei o decizie, cel mai bun lucru pe care il poti alege este cel care trebuie, pe locul doi este cel gresit si cel mai rau lucru pe care il poti alege este sa nu alegi nimic - Theodore Roosevelt. 14 Feb, 2016
antrenament de hipertrofie tras/impins Antrenament tras-impins Antrenamentele impartite pe zile de impins si zile de tras sunt ideale pentru masa musculara pentru ca permit o recuperare mai buna si o intensitate mai ridicata. Aici gasesti toate detaliile cat si exemple ale unor astfel de antrenamente. 14 Mar, 2018
Antrenament facut cu un singur picior Fara genuflexiuni: antrenamente pe un singur picior pentru masa musculara si forta Este stiut ca genuflexiunile sunt cel mai bun exercitiu pentru picioare si chiar intregul corp. Dar adevarul este ca necesita multa tehnica, si pentru majoritatea amatorilor nu este recomandat sa se foloseasca greutati mari. O alternativa eficienta la genuflexiuni sunt antrenamentele pe un singur picior. 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
antebrate mai mari Antebrate mai mari Progreseaza la acest exercitiu pentru a avea antebrate mari si o priza care zdrobeste pietre. 31 Jul, 2018
Seturile descrescatoare sunt o metoda avansata de antrenament care iti va duce fizicul la urmatorul nivel Seturi descrescatoare Seturile descrescatoare sunt desprinse din superseturi, fiind o tehnica de antrenament care aduce variatie in rutina culturistilor. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.