Exercitii pentru fesieri - secretele unui fund ferm

Publicat in

Exercitiile pentru muschii fesieri au fost mereu la moda si asa o sa ramana. Ele sunt foarte importante in antrenamentele femeilor. Aici gasesti cele mai utile exercitii pentru a iti dezvolta fesierii si a dobandi un fund ferm si puternic.

De-a lungul timpului au fost populare diferite metode pentru a iti antrena fesierii. Periodic apar si aparte specializate pentru asa ceva, care iti promit rezultate uimitoare in doar cateva sedinte. Exercitiile pentru intarirea fesierilor au avut mereu o priza puternica la femei...dar si la dezvoltatorii de marketing.

In timp aparatele "speciale" pentru fesieri au ajuns la gunoi, unde le este locul, dar dorinta femeilor de a avea un fund ferm si puternic este la fel de mare. Cred ca cele mai bune rezultate le ai daca te antrenezi din greu folosind greutati mari; asa ca mai jos este o metoda simpla si directa de antrenament, care sa te ajute sa iti dezvolti la maxim gluteii. Metoda este alcatuita din doua antrenamente formate din exercitii precum indreptari, genuflexiuni si alte exercitii compuse, toate lucrand puternic fesierii. Scopul este de a alterna intre aceste doua antrenamente.

Cu alte cyvinte, faci antrenamentul 1, apoi antrenamentul 2...apoi revii la antrenamentul 1 si tot asa. Faci asta pana ce ai facut cate 6 antrenamente din fiecare. 

Care este rationamentul din spatele acestei abordari? Unul foarte simplu! Stimulii diferiti de la fiecare antrenament permit recrutarea unor fibre musculare diferite de fiecare data. Asta inseamna ca lucrezi cat mai multa masa musculara din fesieri. Si astfel iti "modelezi" fundul, adica iti cresti muschii care il alcatuiesc.

Lucreaza-ti fesierii la 4-5 zile, folosind alternanta antrenamentelor de care am vorbit mai sus. Daca incepi de luni si iti antrenezi fesierii la 5 zile, programul tau de antrenament ar putea arata asa:

  • Luni: antrenamentul 1
  • Vineri: antrenmentul 2
  • Marti: antrenamentul 1
  • Sambata: ntrenamentul 2

Mai simplu este sa stabilesti doua zile fixe, cum ar fi martea si vinerea. Alege varianta care ti se potriveste mai bine. 

Antrenamentele pentru fund ferm

Tempo se refera la ritmul in care cobori si urci greutatile. 

  • Prima cifra reprezinta partea excentrica, de coborare a greutatilor
  • A doua cifra reprezinta momentul schimbarii directiei, de la coborarea  greutatilor la ridicarea lor.
  • A treia cifra reprezinta partea concentrica - ridicarea greutatilor.
  • A patra cifra reprezinta momentul schimbarii directiei de la ridicarea greutatilor la coborarea lor.

De exemplu, un tempo de 40X0 inseamna sa cobori greutatile in 4 secunde, sa nu faci pauza in partea de jos, sa le ridici cat de repede poti si sa nu faci pauza deloc in partea de sus (sa incepi sa le cobori imediat).

Antrenamentul 1

A. Genuflexiuni cu bara in spate, picioarele departate - 5 seturi de cate 6-10 repetari cu un tempo de 40X0, 3 minute pauza intre seturi.

B. Hiperextensii inverse -  3 seturi de cate 10-12 repetari cu un tempo de 20X2, 2 minute pauza intre seturi.

C. Hiperextensii - 2 seturi de cate 20-25 repetari cu un tempo de 10X0, 1 minut pauza intre seturi.

Antrenamentul 2

A. Semi-indreptari cu pauza - 5 seturi de cate 6-8 repetari cu un tempo de 22X0, 3 minute pauza intre seturi.

B. Fandari de pe stepper - 3 seturi de cate 8-10 repetari cu un tempo de 20X0, 2 minute pauza intre seturi.

C. Indreptari romanesti - 3 seturi de cate 12-15 repetari cu un tempo de 3010, 90 secunde pauza intre seturi.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

femeile care vor sa slabeasca trebuie sa se antreneze cu greutati mari Slabire pentru femei: greutati mari, odihna putina Principala problema a antrenamentelor facute de multe femei care merg la sala este sub-antrenamentul. Cu alte cuvinte se antreneaza la o intensitate prea scazuta pentru a avea rezultatele dorite. Iata de ce nu este deloc bine si ce trebuie sa faci daca esti in aceasta situatie. 18 May, 2017
Femeile ar trebui sa acumuleze mai multa masa musculara pentru a fi mai sexy si mai sanatoase De ce femeile nu ar trebui sa se teama de muschi Cand vine vorba de a lucra cu greutati mai mari si de a construi masa musculara, majoritatea covarsitoare a femeilor au o fobie. Dar aceasta conceptie este profund gresita. Iata motivele pentru care femeile nu ar trebui sa se teama de a acumula masa musculara, ci din contra! 18 Apr, 2016
ce trebuie sa faca femeile sa slabeasca 6 mituri pe care femeile le cred cand vor sa slabeasca Cele mai daunatoare lucruri pentru aspectul fizic al unei femei sunt miturile si preconceptiile legate de antrenamente si nutritie. Din fericire exista si cercetari care arata exact ce trebuie sa faca o femeie pentru a slabi rapid si eficient pentru a arata mai bine. 06 Oct, 2016
fitness femei la sala de forta Antrenament la aparate pentru incepatoare Greutatile la liber sunt grozave atat pentru barbati cat si pentru femei. Dar pot fi intimidante mai ales daca esti o domana sau domnisoara care abia a inceput sa mearga la sala de fitness. Asa ca pentru o incepatoare este mult mai simplu sa isi faca antrenamentele cu greutati la aparate. 09 Mar, 2017
antrenament cu exercitii pentru fund ferm si sexy Exercitii pentru fesieri - secretele unui fund ferm Exercitiile pentru muschii fesieri au fost mereu la moda si asa o sa ramana. Ele sunt foarte importante in antrenamentele femeilor. Aici gasesti cele mai utile exercitii pentru a iti dezvolta fesierii si a dobandi un fund ferm si puternic. 10 Aug, 2017
antrenament scurt de tonifiere pentru femei VIDEO: tonifiaza-te in 10 minute Un videoclip care prezinta un antrenament scurt, care poate fi facut oriunde si de catre oricine, pentru a te tonifia si a iti creste metabolismul. 18 Apr, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.