Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexia picioarelor din sezut

Publicat in

Principala grupa musculara lucratafemurali
Alti muschi lucratigambe
Echipamentaparat
Mecanica: izolare

Un exercitiu pentru femurali care necesita accesul la un aparat special.

pozitie de start
pozitie de final

1. Acest exercitiu se face la un aparat special conceput. Se ajusteaza scaunul in functie de inaltime si se sta pe el cu spatele perfect lipit de spatar.

2. Se pune spatele picioarelor pe pe perna special conceputa, putin mai jos de gambe si se blocheaza suportul pentru coapse, imediat deasupra genunchilor. Se apuca cu mainile de manerele laterale ale aparatului, iar varfurile picioarelor se tin intinse in fata pentru a te asigura ca picioarele sunt perfect drepte. Aceasta este pozitia de start.

3. Pe masura ce expiri, coboara picioarele cat de mult posibil, prin flexia la nivelul genunchilor. mentine partea superioara a corpului nemiscata. Mentine contractia pentru o secunda.

4. Revino usor la pozitia initiala pe masura ce inspiri. Repeta de cate ori este nevoie.

Sfat: Nu folosi niciodata greutati prea mari, care sa te forteze sa te balansezi sau sa te convulsionezi, pentru ca iti poti accidenta spatele sau rupe muschiul femural.

Variatii: Poti tine varfurile picioarelor indreptate fie catre exterior fie catre interior; astfel de lucra muschiul din unghiuri diferite.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.