Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexii cu bara dreapta din sezut

Publicat in

Principala grupa musculara lucratabiceps
Alti muschi lucrati-
Echipamenthaltera
Mecanicaizolare

Flexiile cu bara dreapta facute din sezut pun un accent mai direct pe bicepsi si ajuta la o dezvoltare mai buna a acestora.

flexii pentru biceps cu haltera din sezut pozitie de start
exercitiu biceps cu bara dreapta pozitie de final

1. Stai in fund pe banca cu o bara dreapta incarcata cu greutati pe coapse. 

2. Stai cu spatele drept, umerii trasi in spate si genunchii orientati in fata. Prinde bara la latimea umerilor. Tinand coatele fixle langa corp ridica usor bara de pe coapse. Aceasta va fi pozitia de start. 

3. Indoind doar coatele flexeaza bara cat de sus poti. 

4. Strange bicepsii si coboara lent si controlat greutatile la pozitia de start. Nu lasa bara sa iti atinga coapsele. Repeta. 

Variatii: Se poate folosi si o bara Z in loc de bara dreapta. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.