Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexia incheieturilor la cabluri

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataantebrate
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

O varianta a clasicelor flexii din incheieturi cu haltera sau ganterele, acest exercitiu adauga varietate antrenamentului antebratelor.

pozitie de start
pozitie de final

1. Incepi prin pozitionarea unei banci in fata unui scripete aflat in pozitia de jos, care are atasata o bara dreapta.

2. Aseaza-te in fund pe banca, prinde bara cu o priza ingusta, prin supinatie (palmele in sus) si adu-o sus, astfel ca antebratele sa se sprijine pe coapse. Incheieturile bratelor trebuie sa iasa putin in afara genunchilor.

3. Incepi sa flexezi incheieturile cat de sus poti. Mentine o secunda.

4. Revino usor la pozitia de start. Repeta.

Sfat: Antebratele trebuie sa nu se miste, miscarea fiind facuta doar din incheieturi. 

Variatii: Acest exercitiu se poate face si stand in genunchi in fata bancii, cu antebratele sprijinite pe ea. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.