Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexia incheieturilor cu gantere prin supinatie

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataantebrate
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantere
Mecanicaizolare

Un exercitiu foarte asemanator cu flexiile cu haltera prin supinatie, dar folosirea ganterelor favorizeaza o echilibrare intre cele doua brate.

pozitie de start
pozitie de final

1. Incepi prin asezarea a doua gantere pe o banca. Stai in genunchi in fata bancii si apuca ganterele cu o priza prin supinatie (palmele spre tavan).

2. Sprijina antebratele pe banca, astfel incat incheieturile mainilor sa iasa in afara. 

3. Flexeaza incheieturile pentru a ridica ganterele. Mentine o secunda.

4. Revino la pozitia de start. Repeta. 

Sfat: Antebratele trebuie sa ramana nemiscate, doar incheieturile trebuie sa se miste. 

Variatii: Se poate folosi o haltera in loc de gantere. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.