Cel mai bun stimulator al masei musculare

Ciupirea discului

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataantebrate
Alti muschi lucrati-
Echipamentdiscuri
Mecanicaizolare

Un exercitiu pentru antebrate simplu si eficient. Lucreaza fiecare brat in parte, de aceea ajuta si la echilibrarea fortei.

pozitie de start
pozitie de final

1. Ia doua discuri de aceeasi marime, si cat mai late, si lipeste-le unul de altul. 

2. Apuca discurile cu degetele de o parte si cu degetul mare de cealalta parte. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Strange cat de tare poti discurile pentru cat de mult timp poti. Aceasta este o serie. Repeta de cate ori este nevoie.

4. Fa acelai lucru si cu celalalt brat.

ATENTIE! Nu incerca sa tii discurile in mana pana la epuizarea totala pentru ca iti pot scapa si cadea pe picioare. Daca simti ca discurile sunt pe cale de a iti aluneca din mana indoaie genunchii si lasa-le pe podea. 

Variatii: Puteti face acest exercitiu si cu ambele maini deodata.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.