Doamnelor, nu va mai lucrati abdomenul precum barbatii

Publicat in

Da, trebuie sa va antrenati si abdomenul, dar aceste trei greseli va pot face sa aveti o talie butucanoasa si lata.

Lucreaza-ti abdomenul precum o femeie, nu un barbat

Inainte sa fiu acuzat ca fac diferente intre sexe, sa clarificam putin aceasta afirmatie! Daca esti o femeie care concureaza in competitii de powerliftig ar trebui sa faci aceleasi antrenamente ca barbatii cand vine vorba de abdomen. Daca esti o atleta care se antreneaza cu greutati pentru a isi imbunatatii performantele sportive, din nou, este indicat sa iti antrenezi abdomenul precum un barbat. Si daca esti o femeie pe care nu o intereseaza conventiile sociale si simetria si vrea doar sa fie cat mai puternica, atunci e din nou ok sa iti antrenezi abdomenul precum un barbat.

Dar majoritatea femeilor care vin la sala de fitness ca sa arate mai bine vor o talie ingusta. De aceea sunt de multe ori obsedate de lucrarea abdomenului si zonei mediene. Lucrurile deraiaza cand incep sa acorde o atentie prea mare acestei zone si isi antreneaza abdomenul si sectiunea mediana excesiv de mult. Uneori ajung sa faca sute de abdomene.

Nu exagera

Pentru a duce lucrurile mai departe incep sa foloseasca si o rezistenta din ce in ce mai mare (aparate de abdomene cu greutati, discuri, etc.) uitand ca si abdomenul este un muschi ca oricare alt muschi: raspunde la rezistenta mare si volum mare de antrenament (rezistenta este greutatea folosita si volumul este numarul de repetari si seturi). Si raspunsul este prin ingrosarea si marirea fibrelor musculare. 

anti-celulita

Multe femei, dar si la fel de multi barbati, au ajuns la concluzia (eronata) ca un numar mare de repetari sau o greutate mare folosita atunci cand fac abdomene, le va sclupta abdomenul si il va scoate de sub "patura" de grasime, obtinand "six pack"-ul la care viseaza. Dar sa crezi ca muschii din sectiunea mediana sunt diferiti de ceilalti muschi din corp este o greseala.

Toate aceste adepte ale abdomenelor in numar extrem vor lua greutati si vor face inclinari laterale intr-un efort de a isi cioplii muschii oblici! 

Daca iti antrenezi abdomenul (si orice muschi din sectiunea mediana) cu un numar foarte mare de repetari sau cu o greutate mare, asa cum fac barbatii, vei avea talia unui barbat! Muschii se vor mari in toate directiile! Poate ca vei obtine un abdomen cu patratele (daca scapi de grasime) dar fiecare patratel va fi de marimea unui cutii de bere! Probabil ca nu asta vrei, ci vrei o talie ingusta si patratele fine si netede

Ce sa faci

Foloseste o greutate mica spre medie. Fa cate 15-20 de repetari, nu 500-1000! Si dedica 10 minute antrenamentului abdomenului, nu jumatate de ora sau mai mult! Si nu il lucra mai mult de doua ori pe saptamana. Abdomenul si talia se construiesc in bucatarie, nu in sala! 

Restul corpului? Pe acesta il poti lucra precum un barbat; vei arata in continuare feminin! 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Antrenament brate sexy pentru femei Brate sexy - antrenament pentru femei cu seturi gigant Esti o femeie hotarata, de succes, dar fara mult timp de mers la sala? Iti doresti brate tonifiate si feminine? Fa acest antrenament scurt dar intens, care lucreaza bicepsii, tricepsii si umerii! 10 Nov, 2016
partenerii de viata ar trebui sa se antreneze impreuna 9 motive pentru care cuplurile trebuie sa se antreneze impreuna Cuplurile care se antreneaza impreuna se potrivesc mai bine, se cearta mai putin si au parte de sex mai calitativ. Iata 9 motive pentru care sa te antrenezi impreuna cu iubitul sau sotul. 01 Jun, 2017
exercitii fizice pentru un fund rotund si sexy Cum sa iti faci fundul sa creasca Un fund ferm si vizibil este visul oricarei femei. O sa disctam despre antrenamentul fesierilor si care sunt cele mai bune exercitii pentru a dezvolta acesti muschi. Fii gata pentru un fund sexy! 18 Apr, 2016
Femeile ar trebui sa acumuleze mai multa masa musculara pentru a fi mai sexy si mai sanatoase De ce femeile nu ar trebui sa se teama de muschi Cand vine vorba de a lucra cu greutati mai mari si de a construi masa musculara, majoritatea covarsitoare a femeilor au o fobie. Dar aceasta conceptie este profund gresita. Iata motivele pentru care femeile nu ar trebui sa se teama de a acumula masa musculara, ci din contra! 18 Apr, 2016
Antrenament pentru fesieri - un fund sexy si bombat Antrenament pentru femei - muschii fesieri 90% din femeile care merg la sala au ca scop principal (pe langa altele) sculptarea si scoaterea in evidenta a muschilor fesieri. Pentru asta este nevoie de munca, si nu trebuie sa va fie frica de greutati mari. Greutatile sunt cele mai bune prietene ale unui fund sexy. 14 Feb, 2016
Meditatia te ajuta sa te relaxezi si sa arati mai bine Top 5 beneficii ale meditatiei Se spune ca nivelele noastre de stres sunt de 100 de ori mai mari decat ale stramosilor nostrii de acum un secol. Si cum stresul este numit boala secolului 20, se cauta activ metode eficiente de a-l reduce. Meditatia este una din cele mai eficiente. 20 Oct, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.