Doamnelor, nu va mai lucrati abdomenul precum barbatii

Publicat in

Da, trebuie sa va antrenati si abdomenul, dar aceste trei greseli va pot face sa aveti o talie butucanoasa si lata.

Lucreaza-ti abdomenul precum o femeie, nu un barbat

Inainte sa fiu acuzat ca fac diferente intre sexe, sa clarificam putin aceasta afirmatie! Daca esti o femeie care concureaza in competitii de powerliftig ar trebui sa faci aceleasi antrenamente ca barbatii cand vine vorba de abdomen. Daca esti o atleta care se antreneaza cu greutati pentru a isi imbunatatii performantele sportive, din nou, este indicat sa iti antrenezi abdomenul precum un barbat. Si daca esti o femeie pe care nu o intereseaza conventiile sociale si simetria si vrea doar sa fie cat mai puternica, atunci e din nou ok sa iti antrenezi abdomenul precum un barbat.

Dar majoritatea femeilor care vin la sala de fitness ca sa arate mai bine vor o talie ingusta. De aceea sunt de multe ori obsedate de lucrarea abdomenului si zonei mediene. Lucrurile deraiaza cand incep sa acorde o atentie prea mare acestei zone si isi antreneaza abdomenul si sectiunea mediana excesiv de mult. Uneori ajung sa faca sute de abdomene.

Nu exagera

Pentru a duce lucrurile mai departe incep sa foloseasca si o rezistenta din ce in ce mai mare (aparate de abdomene cu greutati, discuri, etc.) uitand ca si abdomenul este un muschi ca oricare alt muschi: raspunde la rezistenta mare si volum mare de antrenament (rezistenta este greutatea folosita si volumul este numarul de repetari si seturi). Si raspunsul este prin ingrosarea si marirea fibrelor musculare. 

anti-celulita

Multe femei, dar si la fel de multi barbati, au ajuns la concluzia (eronata) ca un numar mare de repetari sau o greutate mare folosita atunci cand fac abdomene, le va sclupta abdomenul si il va scoate de sub "patura" de grasime, obtinand "six pack"-ul la care viseaza. Dar sa crezi ca muschii din sectiunea mediana sunt diferiti de ceilalti muschi din corp este o greseala.

Toate aceste adepte ale abdomenelor in numar extrem vor lua greutati si vor face inclinari laterale intr-un efort de a isi cioplii muschii oblici! 

Daca iti antrenezi abdomenul (si orice muschi din sectiunea mediana) cu un numar foarte mare de repetari sau cu o greutate mare, asa cum fac barbatii, vei avea talia unui barbat! Muschii se vor mari in toate directiile! Poate ca vei obtine un abdomen cu patratele (daca scapi de grasime) dar fiecare patratel va fi de marimea unui cutii de bere! Probabil ca nu asta vrei, ci vrei o talie ingusta si patratele fine si netede

Ce sa faci

Foloseste o greutate mica spre medie. Fa cate 15-20 de repetari, nu 500-1000! Si dedica 10 minute antrenamentului abdomenului, nu jumatate de ora sau mai mult! Si nu il lucra mai mult de doua ori pe saptamana. Abdomenul si talia se construiesc in bucatarie, nu in sala! 

Restul corpului? Pe acesta il poti lucra precum un barbat; vei arata in continuare feminin! 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Minciuni din fitness care sunt ipocrite Minciuni din fitness corecte politic Termenul "politicaly corect" a patruns si in fitness asa cum a patruns in aproape orice aspect al vietii cotidiene. Dar exista anumite lucruri care doar suna bine, dar in realitate mai mult te trag inapoi. O discutie cinstita despre antrenamente, scopuri si imaginea de sine. 27 Oct, 2016
redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
Antrenament pentru fesieri - un fund sexy si bombat Antrenament pentru femei - muschii fesieri 90% din femeile care merg la sala au ca scop principal (pe langa altele) sculptarea si scoaterea in evidenta a muschilor fesieri. Pentru asta este nevoie de munca, si nu trebuie sa va fie frica de greutati mari. Greutatile sunt cele mai bune prietene ale unui fund sexy. 14 Feb, 2016
dietele sarace in calorii mai rau ingrasa decat sa te ajute sa slabesti De ce curele de slabire te ingrasa in loc sa te ajute sa slabesti Curele de slabire sunt in toate revistele de femei si iti promit corpul la care visezi intr-un timp foarte scurt. Din pacate nu functioneaza si mai rau, pe termen lung pot cauza chiar cresterea in greutate si procente de grasime mai mari. Iata despre ce este vorba. 09 Nov, 2017
probleme de sanatate unice sportivelor 4 probleme critice de sanatate care apar la sportive Cand vine vorba de razboiul dintre sexe sportul este marele egalizator. Performantele sunt similare atat la femei cat si la barbati. Dar femile sunt mai predispuse la riscuri atunci cand fac sport comparativ cu barbatii. Iata cum sa rezolvi patru din cele mai comune probleme. 24 Nov, 2016
daca esti femeie si vrei sa slabesti fereste-te de aceste greseli Nu fa aceste greseli cand vrei sa slabesti Uneori, lucrurile pe care nu le iei in considerare sunt cele mai mari greseli pe care le faci in privinta slabitului. Femeile tind sa faca unele greseli specifice lor cand incearca sa slabeasca, si asta duce in final la esec. Si tu faci aceste greseli? 23 Mar, 2017

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.