Circuit CrossFit pentru femei, fara echipament

Publicat in

N-ai timp? N-ai echipament? N-ai spatiu? Nicio problema! Acest circuit inspirat din CrossFit Iti va creste pulsul si iti va tonifia muschii in doar cateva minute!

Sa nu ai timp sa mergi la sala este ceva frecvent cand viata se aglomereaza. Sau poate esti intr-o vancata si numai chef sa gasesti o sala nu ai! Dar asta nu este motiv de a nu face deloc sport! Poti face un circuit scurt, care iti va creste pulsul rapid, va arde o groaza de calorii si iti va tonifia musculatura. Acest circuit inspirat din CrossFit este perfect pentru asa ceva. 

Acest circuit te trece printr-o succesiune de exercitii functionale care construiesc masa musculara si ard o groaza de calorii, in sub 20 de minute. Deja suna a reclama de teleshoping. Doar ca este pe bune! Nu ai nevoie de echipament si cativa metrii patrati de spatiu liber sunt suficienti. Asa ca poti face circuitul in sufragerie, dupa ce dai masa la o parte, sau in camera de hotel, in parc sau chiar pe plaja!

6 exercitii, 4 antrenamente

Pentru cei care fac CrossFit, fiecare zi este o aventura, datorita antrenamentului zilei (WOD) care schimba permanent exercitiile, seturile, repetarile. Astfel corpul este supus mereu unor stimuli noi si progresele sunt constante. 

Folosind cele 6 exercitii listate mai jos, se amesteca pentru a crea cele 4 antrenamente. Fa 3-4 sesiuni pe saptamna, fiecare sesiune insemnand un antrenament .

Pentru timp

Fa cate 10 repetari din fiecare exercitiu, trecand de la unul la altul fara pauza. Fa cate runde poti in 15 minute.

Ordinea exercitiilor: 1,2,3,4,5,6

Numaratoare inversa

Fa 60 repetari ale primului exercitiu, 50 la al doilea, 40 la al treilea si tot asa, pana ajungi la 10 repetari la ultimul exercitiu. 

Ordinea exercitiilor: 2,1,6,5,4,3

Runde totale

Fa cate 12 repetari din fiecare exercitiu, trecand de la unul la altul fara odihna. Fa 5 runde si noteaza cat ti-a luat. Data viitoare incearca sa termini mai rapid antrenamentul. 

Ordinea exercitiilor: 3,4,5,2,6,1

Repetari totale

Fa cat de multe repetari poti la fiecare exercitiu, intr-un minut, trecand de la un exercitiu la altul fara odihna. Fa pauza un minut si repeta circuitul de alte doua ori. Tine evidenta repetarilor facute in total (daca ai facut 20 de repetari la fandari cu saritura, incepi sa numeri de la 21 cand faci flotari).

Ordinea exercitiilor: 5,6,2,3,1,4

Exercitii

1. Genuflexiuni cu saritura

genuflexiuni cu saritura

2. Abdomene fluture

abdomene fluture

3. Coreene

coreene pentru femei

4. Flotari la marginea bancutei

flotari triceps

5. Fandari cu saritura

fandari cu saritura

6. Flotari

flotari fete

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenament de slabire pentru femei Antrenamentul german de remodelare corporala pentru femei - partea I Este timpul pentru plaja si pentru haine mulate. Daca esti o domana/domnisoara care mai are de ars ceva grasime este timpul sa apelezi la armele de calibru mare. Antrenamentul german de remodelare corporala iti va reaprinde motorul de ars grasimi si iti va transforma corpul. 27 Apr, 2017
de ce ca femeie nu reusesti sa slabesti si cum sa ai succes 10 deosebiri intre succesul la slabit si esec, la femei Acest articol despre succesul in slabire este dedicat doamnelor si domnisoarelor, dar poate fi aplicat oricui. Nu este vorba despre un truc magic care sa te slabeasca, ci despre dezvoltarea unei mentalitati orientate catre schimbare si sanatate. 01 Mar, 2018
exercitiu abdomen pentru incepatoare Scandura este pentru incepatoare Faimosul exercitiu numit scandura (plank), atat de indragit de doamenele si domnisoarele din orice sala, nu este prea eficient decat pentru incepatoare. Iata de ce si o alternativa mai buna. 13 Apr, 2017
sansele de a agata si face sex la sala de fitness Sex la sala de fitness Doua sondaje arata ca multi vin la sala pentru alte motive decat antrenamente. Atentie doamnelor si domnisoarelor: lucrurile devin putin nebunatice! 02 Nov, 2018
probleme de sanatate unice sportivelor 4 probleme critice de sanatate care apar la sportive Cand vine vorba de razboiul dintre sexe sportul este marele egalizator. Performantele sunt similare atat la femei cat si la barbati. Dar femile sunt mai predispuse la riscuri atunci cand fac sport comparativ cu barbatii. Iata cum sa rezolvi patru din cele mai comune probleme. 24 Nov, 2016
cum trebuie sa manance o femeie activa care face sport si vrea sa arate bine Nutritie de top pentru femeile care fac sport Iti place sa mergi la sala si nu iti este frica sa te antrenezi intens. Dar oricat de mult efort ai depune in sala de fitness, daca nutritia nu este pusa la punct nu vei avea rezultate. In acest articol o sa discutam cum difera metabolismul femeilor de cel al barbatilor si care sunt cele mai bune recomandari nutritionale pentru tine. 03 Nov, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.