Cel mai bun supliment din lume - uleiul de peste

Publicat in

Daca nu ai auzit inca de uleiul de peste, probabil ai trait sub o piatra pana acum. Este timpul sa incepi sa iei ulei de peste. Afla de aici ce beneficii are.

Daca nu te suplimentezi cu ulei de peste ratezi cel mai cercetat, eficient si important supliment alimentar de pe piata. Inainte de a prezenta beneficiile, o scurta explicatie a ceea ce este uleiul de peste te poate pune in directia potrivita. 

Uleiul de peste este derivat mai ales din tesuturile grase ale pestilor de apa rece precum macrou, hering, pastrav, sardine, somon si ton alb. Uleiul de peste este considerat un acid gras esential si contine mai ales acizi grasi omega-3. 

Cu trecerea fiecarezi zi mai apare o alta cercetare care sa ateste beneficiile grozave ale suplimentarii cu ulei de peste. Pentru a rezuma esenta a ce s-a scris si cercetat despre acest supliment: este uimitor. 

Beneficiile dovedite ale suplimentarii cu ulei de peste:

  • Slabire si imbunatatirea compozitie corpului - Cercetarile au aratat ca uleiul de peste poate porni mecanismul de ardere a grasimilor si chiar mai bine, majoritatea slabirii are loc in zona abdominala. Da, te ajuta sa dai burta jos.
  • Lupta cu inflamatiile - Reduce inflamatiile din tot corpul. Inflamatiile in exces sunt cele care te vor omori in cele din urma. Fac ravagii corpului si sanatatii pe termen lung. Sa nu mai vorbim ca sunt responsabile de durerile care apar peste tot in corp. Uleiul de peste poate alina durerile articulare si febra musculara.
  • Imbunatateste sanatatea cardiovasculara - Uleiul de peste scade trigliceridele, reduce aparitia cheagurilor de sange, scade tensiunea arteriala si reduce sansele de a suferi un atac cerebral.
  • Sanatate mentala - Uleiul de peste poate reduce depresia si creste starea de spirit. S-a descoperit si ca suplimentarea cu ulei de peste la copii care sufereau de ADHD a imbunatatit simtitor simptomele.
  • Ochi sanatosi - Uleiul de peste combate degenerarea maculara, glaucomul si ochii uscati.
  • Intareste sistemul imunitar.
  • Imbunatateste functiile sexuale.
  • Reduce durerile menstruale.
  • Imbunatateste digestia.
  • Lupta cu osteoporoza.
  • Previne cancerul.
  • Scade riscul de Alzheimer.
  • Ajuta in astm.
  • Reduce simptomele sclerozei multiple.
  • Ajuta in remedierea problemelor de piele. 
  • Amelioreaza diabetul.
  • Poate scadea stresul.
  • Ajuta in cazul fibromialgiei.

Impresionant, nu? Luat zi de zi te ajuta sa reduci durerile musculare si articulare de la sala, chiar si cand lucrezi cu greutati mari. In plus, te mentine vesel si motivat. Alege un supliment de calitate cand vine vorba de uleiul de peste, acesta putand rancezi usor pe rafturile magazinelor.

Referinte

  1. Dunn, S., et al. The effect of a lifestyle intervention on metabolic health in young women. Diabetes, Metabolic Syndrome, and Obesity. 2014. 7, 437­44.
  2. Ros, E., Mataix, J. Fatty Acid Composition of Nuts: Implications for Cardiovascular Health. British Journal of Nutrition. 2006. 96(Suppl 2), 29­35.
  3. Wall, R., Ross, R., Fitzgerald, G., Stanton, C. Fatty Acids from Fish The Anti­Inflammatory Potential of LongChain Omega­3 fatty Acids. Nutrition Review. 2010. 68(5), 280­289.
  4. Mickleborough, Timothy D. Omega­3 Polyunsaturated Fatty Acids in Physical Performance Optimization. International Journal of Sport Nutrition and Metabolism. 2013. 23, 83­96.
  5. Noreen, E., Sass, M., Crowe, M., Pabon, V., Branauer, J., Averill, L. Effects of Supplemental Fish Oil on Resting Metabolic Rate, Body Composition, and Salivary Cortisol in Healthy Adults. 2010. Journal of the International Society of Sports Nutrition. 7(31).
  6. Smith, G., Atherton, P., Reeds, D., Mohammed, B., Rankin, D., Rennie, M., Mittendorfer, B. Dietary Omega­3 Fatty Acid Supplementation Increases the Rate of Muscle Protein Synthesis in Older Adults: a Randomized Controlled Trial. 2010. American Journal of Clinical Nutrition. 93(2), 402­412.
  7. Rodacki, C., et al. Fish­oil supplementation enhances the effects of strength training in elderly women. American Journal of Clinical Nutrition. 2012. 95(2):428­36.
  8. Gray, P., et al. Fish oil supplementation augments post­exercise immune function in young males. Brain, Behavior, and Immunity. 2012. 26(8):1265­72.
  9. Carter, J., et al. Fish oil and neurovascular reactivity to mental stress in humans. American Journal of Physiology. 2013. 304(7):R523­30.
  10. Delarue, J., et al. Fish oil prevents the adrenal activation elicited by mental stress in healthy men. Diabetes Metabolism. 2003. 29(3), 289­295.
  11. Hamazaki, T., et al. Anti­stress effects of DHA. Biofactors. 2000. 13(1­4):41­5.
  12. Ruggiero, C., Omega­3 polyunsaturated fatty acids and immune­mediated diseases: inflammatory bowel disease and rheumatoid arthritis. Current Pharmaceutical Design. 2009. 15(36):4135­48.
  13. Goldberg, R., Katz, J. A meta­analysis of the analgesic effects of omega­3 polyunsaturated fatty acid supplementation for inflammatory joint pain. Pain. 2007. 129(1­2):210­23.
  14. Macaluso, F., et al. Do Fat Supplements Increase Physical Performance? Nutrients. 2013. 5, 509­524.
  15. Bender, N., et al. Fish or n3­PUFA intake and body composition: a systematic review and meta­analysis. Obesity Reviews. 2014. 15, 657–665.
  16. McCusker, M., Grant­Kels, j. Healing fats of the skin: the structural and immunologic roles of the omega­6 and omega­3 fatty acids. Clinical Dermatology. 2010. 28(4):440­51.
  17. Di Girolamo, F., et al. Omega­3 fatty acids and protein metabolism: enhancement of anabolic interventions for sarcopenia. Current Opinions in Clinical Nutrition and Metabolic Care. 2014. 17(2):145­50.

 

Articole din aceiasi categorie

Mituri despre pudrele proteice 9 mituri despre proteine Adevar sau minciuna? Este timpul ca 9 dintre cele mai cunoscute mituri despre suplimentul tau preferat, proteina, sa fie deconspirate. 14 Feb, 2016
nivele prea mari de shbg inseamna nivele mici de testosteron liber Nivelele mari de SHBG inhiba cresterile musculare SHBG (sex hormone binding globulin) este o proteina care se leaga de hormonii sexuali, in special testosteron si estradiol. Acest lucru ne poate afecta negativ cresterile in masa musculara, pentru ca se reduce mediul anabolic din corp. Iata cateva metode de a reduce SHBG. 14 Feb, 2016
Este nevoie cu adevarat sa bei proteine dupa ce te antrenezi? Proteine dupa antrenament - sunt necesare? Este nevoie sa cumperi o pudra proteica? Este cazeina mai buna decat proteina din zer? Merita sa dai bani in plus pe izolat sau hidrolizat? Exista o cantitate anume de proteina care trebuie consumata dupa antrenamente? Nu pot sa mananc in loc sa beau shake-uri proteice? Raspunsurile le gasesti aici! 12 Dec, 2016
Acizii grasi omega-3 te ajuta sa faci exercitii fizice intense Acizii grasi omega 3 si exercitiile de intensitate Inflamatia tendoanelor si tendinita pot fii probleme serioase pentru sportivii care fac in mod frecvent exercitii fizice intense. Afla de ce acizii grasi omega-3 sunt o solutie foarte buna la aceasta problema. 14 Feb, 2016
Masa musculara mai mare folosind inhibitori de miostatina 3 inhibitori de miostatina Miostatina este un factor care limiteaza cresterile musculare. Dar, noi cercetari au descoperit ca exista trei suplimente nutritive care ii pot diminua efectele. 14 Feb, 2016
Citrulina malat combate oboseala fizica si psihica Citrulina malat lupta cu oboseala Niciun supliment pre-antrenament nu este complet fara citrulina. Iata motivele pentru care acest aminoacid este pe punctul de a deveni atat de faimos. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.