Cel mai bun supliment din lume - uleiul de peste

Publicat in

Daca nu ai auzit inca de uleiul de peste, probabil ai trait sub o piatra pana acum. Este timpul sa incepi sa iei ulei de peste. Afla de aici ce beneficii are.

Daca nu te suplimentezi cu ulei de peste ratezi cel mai cercetat, eficient si important supliment alimentar de pe piata. Inainte de a prezenta beneficiile, o scurta explicatie a ceea ce este uleiul de peste te poate pune in directia potrivita. 

Uleiul de peste este derivat mai ales din tesuturile grase ale pestilor de apa rece precum macrou, hering, pastrav, sardine, somon si ton alb. Uleiul de peste este considerat un acid gras esential si contine mai ales acizi grasi omega-3. 

Cu trecerea fiecarezi zi mai apare o alta cercetare care sa ateste beneficiile grozave ale suplimentarii cu ulei de peste. Pentru a rezuma esenta a ce s-a scris si cercetat despre acest supliment: este uimitor. 

Beneficiile dovedite ale suplimentarii cu ulei de peste:

  • Slabire si imbunatatirea compozitie corpului - Cercetarile au aratat ca uleiul de peste poate porni mecanismul de ardere a grasimilor si chiar mai bine, majoritatea slabirii are loc in zona abdominala. Da, te ajuta sa dai burta jos.
  • Lupta cu inflamatiile - Reduce inflamatiile din tot corpul. Inflamatiile in exces sunt cele care te vor omori in cele din urma. Fac ravagii corpului si sanatatii pe termen lung. Sa nu mai vorbim ca sunt responsabile de durerile care apar peste tot in corp. Uleiul de peste poate alina durerile articulare si febra musculara.
  • Imbunatateste sanatatea cardiovasculara - Uleiul de peste scade trigliceridele, reduce aparitia cheagurilor de sange, scade tensiunea arteriala si reduce sansele de a suferi un atac cerebral.
  • Sanatate mentala - Uleiul de peste poate reduce depresia si creste starea de spirit. S-a descoperit si ca suplimentarea cu ulei de peste la copii care sufereau de ADHD a imbunatatit simtitor simptomele.
  • Ochi sanatosi - Uleiul de peste combate degenerarea maculara, glaucomul si ochii uscati.
  • Intareste sistemul imunitar.
  • Imbunatateste functiile sexuale.
  • Reduce durerile menstruale.
  • Imbunatateste digestia.
  • Lupta cu osteoporoza.
  • Previne cancerul.
  • Scade riscul de Alzheimer.
  • Ajuta in astm.
  • Reduce simptomele sclerozei multiple.
  • Ajuta in remedierea problemelor de piele. 
  • Amelioreaza diabetul.
  • Poate scadea stresul.
  • Ajuta in cazul fibromialgiei.

Impresionant, nu? Luat zi de zi te ajuta sa reduci durerile musculare si articulare de la sala, chiar si cand lucrezi cu greutati mari. In plus, te mentine vesel si motivat. Alege un supliment de calitate cand vine vorba de uleiul de peste, acesta putand rancezi usor pe rafturile magazinelor.

Referinte

  1. Dunn, S., et al. The effect of a lifestyle intervention on metabolic health in young women. Diabetes, Metabolic Syndrome, and Obesity. 2014. 7, 437­44.
  2. Ros, E., Mataix, J. Fatty Acid Composition of Nuts: Implications for Cardiovascular Health. British Journal of Nutrition. 2006. 96(Suppl 2), 29­35.
  3. Wall, R., Ross, R., Fitzgerald, G., Stanton, C. Fatty Acids from Fish The Anti­Inflammatory Potential of LongChain Omega­3 fatty Acids. Nutrition Review. 2010. 68(5), 280­289.
  4. Mickleborough, Timothy D. Omega­3 Polyunsaturated Fatty Acids in Physical Performance Optimization. International Journal of Sport Nutrition and Metabolism. 2013. 23, 83­96.
  5. Noreen, E., Sass, M., Crowe, M., Pabon, V., Branauer, J., Averill, L. Effects of Supplemental Fish Oil on Resting Metabolic Rate, Body Composition, and Salivary Cortisol in Healthy Adults. 2010. Journal of the International Society of Sports Nutrition. 7(31).
  6. Smith, G., Atherton, P., Reeds, D., Mohammed, B., Rankin, D., Rennie, M., Mittendorfer, B. Dietary Omega­3 Fatty Acid Supplementation Increases the Rate of Muscle Protein Synthesis in Older Adults: a Randomized Controlled Trial. 2010. American Journal of Clinical Nutrition. 93(2), 402­412.
  7. Rodacki, C., et al. Fish­oil supplementation enhances the effects of strength training in elderly women. American Journal of Clinical Nutrition. 2012. 95(2):428­36.
  8. Gray, P., et al. Fish oil supplementation augments post­exercise immune function in young males. Brain, Behavior, and Immunity. 2012. 26(8):1265­72.
  9. Carter, J., et al. Fish oil and neurovascular reactivity to mental stress in humans. American Journal of Physiology. 2013. 304(7):R523­30.
  10. Delarue, J., et al. Fish oil prevents the adrenal activation elicited by mental stress in healthy men. Diabetes Metabolism. 2003. 29(3), 289­295.
  11. Hamazaki, T., et al. Anti­stress effects of DHA. Biofactors. 2000. 13(1­4):41­5.
  12. Ruggiero, C., Omega­3 polyunsaturated fatty acids and immune­mediated diseases: inflammatory bowel disease and rheumatoid arthritis. Current Pharmaceutical Design. 2009. 15(36):4135­48.
  13. Goldberg, R., Katz, J. A meta­analysis of the analgesic effects of omega­3 polyunsaturated fatty acid supplementation for inflammatory joint pain. Pain. 2007. 129(1­2):210­23.
  14. Macaluso, F., et al. Do Fat Supplements Increase Physical Performance? Nutrients. 2013. 5, 509­524.
  15. Bender, N., et al. Fish or n3­PUFA intake and body composition: a systematic review and meta­analysis. Obesity Reviews. 2014. 15, 657–665.
  16. McCusker, M., Grant­Kels, j. Healing fats of the skin: the structural and immunologic roles of the omega­6 and omega­3 fatty acids. Clinical Dermatology. 2010. 28(4):440­51.
  17. Di Girolamo, F., et al. Omega­3 fatty acids and protein metabolism: enhancement of anabolic interventions for sarcopenia. Current Opinions in Clinical Nutrition and Metabolic Care. 2014. 17(2):145­50.

 

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.