Adevarul despre carbohidrati!

Publicat in

Trebuie cu adevarat sa evitam carbohidratii cu orice pret? Logica spune ca da, dar sunt si cazuri cand lucrurile nu stau astfel.

Carbohidratii, alaturi de lipide si proteine, reprezinta sursa de energie a organismului. Ei sunt primii consumati de catre organism pentru energie, apoi grasimile si proteinele. Dar nu vreti sa ajungeti sa se consume proteinele, pentru ca ve-ti pierde masa msuculara.

Ait citit in multe articole sau multa lume v-a spus ca este bine sa mancati cat mai putine proteine si carbohidrati. Dar, defapt, trebuia sa mancati cat mai multe proteine pentru a va putea mentine masa musculara atunci cand vreti sa slabiti. Cand cineva va spune ca pierdeti masa musculara, nu insemna ca muschii vor disparea pur si simplu, ci ca veti pierde taria lor. Poate vor ramane la fel de mari ca volum dar vor fii ca un jeleu.

Dietele fara carbohidrati functioneaza pentru ca in lipsa acestora, organismul arde grasimile. Dar cat de usor este sa gasiti mancaruri fara carbohidrati? Cele mai mari sanse sunt sa gasiti unul sau doua feluri de astfel de mancare, si sa incepeti sa aveti unele mici probleme de sanatate din cauza ca ati mancat numai aceste doua feluri de mancare. Insa exista si diete care includ o cantitate considerabila de carbohidrati si dau rezultate.

Exista doua feluri de carbohidrati -  complecsi si simplii. Ce simplii sunt reprezentati de zaharuri, acestia fiind si cei mai periculosi pentru ca se depun sub froma de grasime. Cei complecsi sunt reprezentati de mai toate cerealele si de alimentele care contin fibre vegetale. Cel mai bun lucru este acela de a  folosii carbohidratii complecsi intr-o dieta.
  
Recent, s-a efectuat un studiu privind carbohidratii. S-a luat un numar de persoane supraponderale si timp de doua saptamani au fost supuse la dieta. Tot ce trebuiau sa faca era sa manancce 12 felii de paine integrala in fiecare dimineata. In restul zilei puteau manca orice doreau. 12 felii de paine insemna in jur de 200 de grame de carbohidrati. Dupa cele doua saptamani au pierdut in greutate pana la 4 kilograme.

Alte experimente factuate au dus la concluzia ca, carbohidratii complecsi se pot amesteca cu grasimile, in asa fel incat atunci cand acestia sunt arsi, odata cu ei sunt arse si grasimile. Se crede ca de aceea populatia orientala este asa de sanatoasa. Consuma orez tot timpul. Includ atat proteinele cat si carbohidratii la aceeasi masa. Asa ca indicat ar fii ca pe langa friptura sa adaugati si putin orez. Deci, incercati sa va feriti de dulciuri si mancati numai carbohidrati complecsi si cat mai multe fibre.

Ceea ce trebuie cu adevarat sa evitati este zaharul. Pentru cei care vor sa construiasca masa msuculara zaharul este un adevarat "killer". Te deschidrateaza, fiind consumat imediat de catre organism si trasnformat in glicogen. Toate "bombele calorice" au cantitati foarte mari de zaharuri.

Incercati sa evitati cat de mult puteti sucurile, mai ales cele carbogazoase. Pe langa faptul ca au foarte mult zahar, aceste sucuri sunt cele mai nesanatoase bauturi posibile. C0ntin fosfati care "imbraca" grasimile, iar in timpul efortului intai sunt arsi acesti fosfati si dupa grasimile.

Pe langa toate acestea, alimentele cu continut de carbohidrati complecsi au si o cantitate semnificanta de proteine. Asa ca mancati paste si cereale, de preferinta cat mai integrale si feriti-va de dulciuri. De asemenea, consumati foarte putine grasimi si nu neglijati antrenamentele cardio.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenamente intense facute acasa sau la sala care ard grasimile Explozibili metabolici - exercitii calistenice sau cu greutati In doar zece minute iti poti face metabolismul sa explodeze pur si simplu. Exercitiile calistenice (cu greutatea corpului) pot fi facute oriunde intr-un spatiu mic si fara a avea nevoie de echipament. Nu trebuie sa mergi neaparat la sala pentru a avea parte de un antrenament exploziv! De asemenea, include si cateva circuite cu greutati! 14 Feb, 2016
iti este greu sa slabesti? iata unde gresesti De ce nu slabesti desi crezi ca faci tot ce trebuie Sa slabesti este mai la moda ca oricand. Aproape toata lumea incearca sa faca asta, dar putini reusesc. Multi cred ca fac tot ce trebuie, devin frustrati si in final renunta. Iata 10 motive pentru care nu slabesti, desi tu CREZI ca faci totul ca la carte. 14 Feb, 2016
9 modalitati de a arde grasimea mai repede.jpg 9 modalitati de a arde grasimea mai repede Tine cont de cele 9 sfaturi din acest articol, si vei inregistra progrese mai mari ca oricand. 14 Feb, 2016
daca vrei sa slabesti nu fa cardio traditional Alte doua motive pentru care cardio traditional este ineficient Cum probabil multi dintre voi stiu deja, cardio traditional - facut perioade lungi de timp la o intensitate mica, pentru a ramane in zona imaginara de ars grasimi, este o risipa de timp si energie. Iata alte doua argumente impotriva acestui tip de efort fizic. 21 Sep, 2016
5 feluri inc are sa cresti arderea caloriilor din corp Cinci metode puternice de a mari arderea grasimilor Cinci metode de antrenament, toate avand ca scop sporirea numarului de calorii arse si de grasimi topite, plus un program structurat pe baza acestor antrenamente. 14 Feb, 2016
Diete de slabire extreme care functioneaza dar iti pot compromite serios sanatatea Diete extreme O colectie de diete bizare, care arata cat de departe sunt dispusi oamenii sa indure pentru a da jos cateva kilograme. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.